Business Central-н модулиуд
Бизнесүүд доорх үндсэн модулиудаас гадна өөрсдийн хэрэгцээт нэмэлт модулийг Microsoft AppSource-с сонгон өргөжүүлэх боломжтой.
Санхүүгийн удирдлага
Санхүүгийн гүйлгээ, нэхэмжлэх, дансны өглөг, авлага, төсөв зохиох, мөнгөн гүйлгээг урьдчилан таамаглах, ерөнхий дэвтрийг удирдах хэрэгслүүдээр хангадаг.
Худалдан авалтын удирдлага
Худалдан авалтын захиалг үүсгэх, хүлээн авах, нэхэмжлэх зэрэг худалдан авалтын үйл явцыг удирдахад тусалдаг. Энэ нь бизнес эрхлэгчдэд худалдан авалтаа оновчтой болгож, бэлтгэн нийлүүлэгч нартай сайн харилцаа тогтоох боломжийг олгодог.
Борлуулалт ба маркетинг
Борлуулалтыг удирдах, боломжуудыг хянах, үнийн санал, захиалга үүсгэх, нэхэмжлэх үүсгэх гэх мэт функцуудыг агуулдаг. Мөн маркетингийн кампанит ажлын менежмент, үйлчлүүлэгчдийн сегментчиллийг удирдана.
Төслийн менежмент
Бизнесүүдэд төслүүдээ төлөвлөх, хэрэгжүүлэх, хянах, нөөцийг удирдах, төслийн ашигт ажиллагааг хянах боломжийг олгодог.
Үйлдвэрлэл
Хүчин чадлын төлөвлөлт, материалын хэрэгцээний төлөвлөлт (MRP), цехийн хяналт зэрэг үйлдвэрлэлийн процессыг удирдах функцээр хангадаг.
Үйлчилгээний менежмент
Үйлчилгээний гэрээ, үйлчилгээний захиалга, нөөцийн хуваарилалт, үйлчилгээний төлбөр тооцооны функцуудыг агуулдаг. Энэ нь бизнес эрхлэгчдэд үйлчилгээний хүсэлтийг хянах, гэрээг удирдах, үйлчлүүлэгчдэд цаг тухайд нь дэмжлэг үзүүлэхэд тусалдаг.
Хүний нөөц
Хүний нөөцийн модуль нь ажилтны бүртгэл хөтлөх, тэтгэмж болон чөлөөний хүсэлт зэргийг ажилтан өөртөө оруулах боломж олгодог. Энэ нь хүний нөөцийн үйл явцыг хялбарчилж, ажилтнуудын мэдээллийг төвлөрүүлэхэд тусална.